آریا بارون

آریا بارون توس

آریا بارون

آریا بارون توس

ساندویچ پانل آریا بارون

لایه عایق یا همان لایه هسته پنل ساندویچی، یکی از مهم‌ترین موادی است که تاثیر بسیار زیادی در کارایی، قیمت و… پنل ساندویچی می‌گذارد. شرکت‌های مختلف از لایه عایق‌های متفاوتی برای ساندویچ پانل استفاده می‌کنند 3 نوع از شناخته شده‌ترین آن‌ها موارد زیر است.

  1. ساندویچ پانل با لایه عایق پلی استایرن (Polystyrene)
  2. ساندویچ پانل با لایه عایق پلی یورتان (Polyurethane)
  3. ساندویچ پانل با لایه عایق پشم سنگ (Rock wool)


در حالت کلی می‌توان گفت که برای تولید ساندویچ پانل به دو صورت اقدام می‌شود. روش کانتینیوز و روش دیسکانتینیوز. در ادامه به توضیح هر روش می‌پردازیم.

تولید ساندویچ پانل با روش کانتینیوز

در این روش تمام مراحل تولید پنل ساندویچی توسط ربات‌ها و بازوهای مکانیکی خط تولید انجام می‌شود. یعنی مواد اولیه از طریق مخزن مخصوص به سمت خط تولید هدایت می‌شود و بازوها مکانیکی روند طراحی و ساخت پنل ساندویچی را انجام می‌دهند و ساندویچ پانل آماده به صورت برش خورده از طرف دیگر دستگاه خارج می‌شود. به نوعی می‌توان گفت که در این روش تمام مراحل تولید به هم پیوسته است.

تولید پنل ساندویچی با روش دیسکانتینیوز

در روش تولید ساندویچ پانل به روش دیسکانتینیوز روند طراحی و ساخت sandwich panel به صورت به هم پیوسته نیست. این بدان معنا است که روند طراحی ساندویچ پانل در هر قسمت به صورت جداگانه انجام می‌شود و پنل برای انجام مرحله بعدی به ایستگاه کاری بعدی برده می‌شود.

به دلیل آن که این نوع از محصولات در دسته مصالح ساختمانی نوین جایگذاری می‌شود، قابلیت استفاده در تمامی شرایط و محیط‌ها را دارند.

شرکت‌های متنوع اقدام به تولید ساندویچ پانل می‌کنند ویژگی‌های متنوع و همچنین موارد اولیه به کار رفته در ساخت پنل ساندویچی شاید معیار مناسبی برای انتخاب بهترین ساندویچ پانل باشد. به دلیل صادرات ساندویچ پانل‌های آریا بارون توس می‌توان گفت که محصولات این کارخانه جزو یکی از بهترین مصالح ساختمانی نوین است.

نصب پنل ساندویچی به توسط شرکت یا کارخانه سازنده انجام می‌شود. ساختار 3 لایه ساندویچ پانل باعث ایجاد استحکام بسیار زیاد این محصول می‌شود. در زمان نصب این محصول نوین باید به میزان زیادی دقت شود تا لایه‌های پنل ساندویچی به صورت دقیق داخل یکدیگر کلاف شوند و به اصطلاح کیپ شوند.

نکاتی در رابطه با نصب ساندویچ پانل

  1. حتما از پیچ‌های مخصوص و واشردار برای نصب استفاده شود.
  2. آبراه‌ها و فلاشینگ‌ها در محل مناسب نصب شوند تا زیبایی سازه حفظ شود.
  3. برای درز بندی پنل ساندویچی حتما از چسب‌های سیلیکون استفاده شود.
  4. دقت کافی به نری و مادگی پنل‌های ساندویچی شود.
  5. نصب پنل ساندویچی حتما توسط متخصص انجام شود.
  6. در صورت نیاز به خرید یا نصب ساندویچ پانل کافی است با شماره‌های آریا بارون توس تماس حاصل کنید.

نصاب ساندویچ پانل آریا بارون


  1. قیمت مناسب
  2. رنگ بندی متنوع
  3. سرعت بالا در نصب
  4. وزن بسیار سبک
  5. استفاده از دستگاه‌های نوین و تمام اتوماتیک

با توجه به ویژگی‌های نام برده شده از ساندویچ پانل می‌توان گفت هزینه ساندویچ پانل بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. کارخانه آریا بارون توس با استفاده از جدیدترین دستگاه‌های روز دنیا و همچنین برخورداری از نیروی فنی کارآزموده در حال حاضر بهترین و با کیفیت‌ترین پنل‌های ساندویچی را تولید و به بازار عرضه می‌کند. برای اطلاعات بیشتر از قیمت و تعرفه ساندویچ پانل‌های آریا بارون توس با شماره‌های موجود در سایت تماس حاصل کنید.

شرکت آریا بارون توس بزرگ‌ترین تولید کننده ساندویچ پانل در خاورمیانه با برخورداری از جدیدترین خط تولید ساندویچ پانل تمام اتوماتیک هم اکنون فرآیند تولید محصولات نوین ساختمانی را با بالاترین کیفیت انجام می‌دهد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد